Garantie en reparaties

Wat te doen bij een defect?
Ondanks dat Hifi Outlet uitsluitend kwaliteitsproducten levert kan het helaas voorkomen dat een product defect raakt. Wij zijn ons er van bewust dat dit erg vervelend voor je is en dat je een snelle en goede oplossing wenst. Hifi Outlet heeft daarom besloten om reparaties over te laten aan reparatiecentra. Je kunt hier zelf een aanmelding maken en houdt direct contact met de reparateur. Op deze manier, zonder tussenpersoon, word je het snelst en voordeligst geholpen! Om een defect te melden neem contact op met onze klantenservice.
Tip: bewaar altijd de originele doos met originele verpakking. Ook wanneer het product buiten de garantieperiode valt.

Hoeveel garantie heb ik?
Uiteraard heb je recht op garantie binnen de garantietermijn en onder de garantievoorwaarden gesteld door de fabrikant. De garantietermijn staat bij het door jouw gekozen product vermeld. De aangeboden fabrieksgarantie geldt onverminderd de rechten welke je al hebt aangaande garantie en conformiteit (wettelijke garantie). Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wil je gebruik maken wettelijke garantie of fabrieksgarantie neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn aankoop werkt niet, wat nu?
Allereerst, ben je er zeker van dat alles juist is geïnstalleerd? Heel soms gebeurt het dat een product bij levering niet werkt. Hier kan jij en Hifi Outlet niets aan doen. Een dergelijk product wordt een DOA (Dead On Arrival) genoemd. Wanneer je dit overkomt vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij leggen je de te volgen procedure uit.

Mijn product is defect en heb geen recht meer op garantie, wat nu? Ik heb een defect product en wil het gerepareerd hebben?
Wanneer je product buiten de garantietermijn valt kan je deze ter reparatie aanbieden bij geautoriseerde en erkende reparateurs waarmee alle door ons geleverde merken samenwerken. Deze zullen het defect onderzoeken en berekenen wat de reparatie kost. Wanneer je een product ter reparatie wilt aanbieden neem dan contact op met onze klantenservice.

Loading...