Verzending

Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Wil je je pakket in een ander land ontvangen? Hifi Outlet kan je pakket overal ter wereld heen sturen de bestelling moet je dan wel via de klantenservice plaatsen. Zij berekenen het tarief en maken handmatig een order voor je aan. Wanneer je een bestelling plaatst vanuit een land buiten de EU hoeven wij 0% BTW in rekening te brengen. Alle prijzen zijn incl. 21% BTW, dit wordt dan direct in mindering gebracht op je aankoop. 

Wat zijn onze verzendmogelijkheden?
Hifi Outlet verzend via PostNL of UPS.



Hoeveel zijn de verzendkosten?
Hifi Outlet rekent GEEN verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland! Voor verzending naar overige landen vragen wij €25,- m.u.v. Noorwegen, Zwitserland daarvoor zijn de kosten €45,-.
Wanneer je een reparatie wilt aanbieden of gebruik wilt maken van je herroepingsrecht betaal je wel de verzendkosten, dit is wettelijk zo geregeld.

Kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Wanneer je een bestelling bij Hifi Outlet hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling. Wanneer je betaling is verwerkt en je levering is voltooid ontvang je van ons de factuur welke dient als garantiebewijs. Wanneer je bestelling gereed is voor verzending ontvang je een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Het is mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Verzending naar België en Duitsland is zelfs gratis! Houdt wel in de gaten dat je producten koopt van Nederlandse importeurs en dat je bij eventuele klachten zelf verantwoordelijk bent voor het terugzenden van het product. Dit is een klein risico maar wel het overwegen waard. Voor garantie gevallen kunt u ook terecht bij het merk in het land van levering. 

Zijn alle producten op voorraad? / Hoe lang duurt het voordat een product leverbaar is dat niet op voorraad is?
Nee, niet alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Of een product uit voorraad leverbaar is staat duidelijk bij ieder product aangegeven. Wanneer een product niet op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van de fabrikant / importeur.
Let op: De getoonde voorraad kan afwijken van de werkelijke voorraad.

Wanneer verzenden jullie de order?
Zodra wij van onze bank een bevestiging hebben dat de betaling geaccepteerd is. Wanneer een product niet op voorraad is verzenden wij je aankoop zodra deze bij ons binnen is. Wij houden je ten alle tijden op de hoogte van het moment van verzenden.

Afhalen
I
ndien je je bestelling zelf wenst af te halen is dit mogelijk. Je kunt contact opnemen met de klantenservice om een afhaal afspraak te maken. Je kunt er tevens voor kiezen je bestelling bij een PostNL afhaallocatie bij jou in de buurt af te halen.

Loading...